POLECAMY: WEŹ UDZIAŁ W RETAIL TRENDS 2024 RAPORTY WOJNA CENOWA W HANDLU FMCG MARKI WŁASNE SYSTEM KAUCYJNY FRANCZYZAWHANDLU.PL
Lidl i Biedronka ponoszą koszty wojny cenowej. Dwukrotnie zwiększyły budżety na reklamę telewizyjną Lidl Polska przeznaczył w kwietniu 2024 roku dwa razy więcej pieniędzy na reklamę telewizyjną niż w rok wcześniej. W przypadku Biedronki, wydatki reklamowe w telewizji kosztowały ją o 70 proc. więcej niż w kwietniu 2023 roku. Według danych cennikowych, ceny reklam obu sieci biorących udział w wojnie cenowej wyniosły ponad 165 mln zł, wobec 85 mln zł rok wcześniej.
Unilever modyfikuje strategię. Osiągnięcie celów związanych ze zrównoważonym rozwojem trudniejsze niż przewidywano 22.04.2024 / 09:18
Litwini z AB Grigeo przejęli polskiego producenta artykułów higienicznych i papieru celulozowego 29.03.2024 / 13:42
Grupa Ecowipes ma nowego prezesa. To menedżer dawniej związany z Dr Irena Eris i Hoop Polska 19.03.2024 / 09:34
Global Cosmed zmienia nazwę. Pod jakim szyldem będzie teraz działał producent kosmetyków? 11.03.2024 / 13:15
Czy polscy konsumenci będą chcieli nalewać perfumy do własnych pojemników? [WYNIKI BADANIA] 09.03.2024 / 01:17
Maciej Zegarski nowym prezesem Onlybio.life Pod jego skrzydłami firma ma ruszyć na podbój zagranicznych rynków 06.03.2024 / 17:40
Przejęcia Bielenda znów kupuje. Po markach Tołpa i ON do portfolio firmy dołącza brand Miya Cosmetics przejmowany wraz z firmą Kanani Europe 27.02.2024 / 14:48
Zakazany Lilial w składzie kremu z Hebe? Sieć drogerii wystraszyła klientów informacją na opakowaniu. Wyjaśniamy jak do tego doszło 31.01.2024 / 09:58
Nowy trend w kategorii chusteczek higienicznych. Marki własne zmieniają opakowania 07.01.2024 / 12:09
Unilever sprzedaje ponad 20 marek kosmetycznych. To ciąg dalszy wyprzedaży portfolio 19.12.2023 / 15:46
Global Cosmed inwestuje w swoją niemiecką fabrykę. Co oprócz marek własnych firma chce tam produkować? 15.12.2023 / 19:44
Unilever stosował greenwashing? Zdaniem urzędu antymonopolowego, zielone liście na opakowaniu detergentów mogą wprowadzać w błąd 14.12.2023 / 11:53
Bielenda przejmuje marki Tołpa i ON. Resource Partners sprzedaje udziały w Torf Corporation 29.11.2023 / 16:29
Artykuł sponsorowany Proszek do prania w kapsułce Der Waschkönig – skuteczność, wygoda i ekonomia 29.11.2023 / 10:52
analiza nielseniq W Polsce rodzi się coraz mniej dzieci. Jak demografia wpływa na rynek kosmetyków dla najmłodszych? 23.11.2023 / 15:22
Lush otwiera drugi sklep w Polsce. Tym razem marka pojawi się w stołecznym CH Westfield Arkadia 06.11.2023 / 15:49
Unilever pokazał dane po trzecim kwartale. Słabe wyniki spożywki. Szef niezadowolony 05.11.2023 / 08:41
Ekocuda startuje z nową platformą sprzedażową. Marketplace ma pomóc producentom kosmetyków naturalnych 04.11.2023 / 13:19
Konrad Kaszuba wywiad Tomasz Pietrzak, Cornerstone: Nasza domena to europejska ekspansja polskich firm 03.11.2023 / 11:06
Inglot otwiera pierwszy salon w nowym koncepcie. Zmiany są radykalne! Prezes firmy, Grzegorz Inglot, zapowiada, że transformację przejdą kolejne placówki sieci 26.10.2023 / 13:25
Kosmetyki licencyjne dla dzieci na wzrostowej fali. Sprzedawane są głównie w dyskontach - a co z pozostałymi kanałami? 22.10.2023 / 12:39
13.05. Ze sklepów w Szwecji najpierw znikną papierosy. Następnie przyjdzie czas na czekolady i chipsy
08.05. Co uratuje hurt? Analiza handlu hurtowego FMCG i ranking TOP 10 największych hurtowników spożywczych w Polsce
19:24 Jak wygląda przyszłość Pepco? Jak będą rosły przychody jednego z największych dyskonterów przemysłowych w Europie?
Nabijała na kasie samoobsługowej awokado i banany jako jabłka. Grozi jej do ośmiu lat pozbawienia wolności... ale czy to faktycznie było oszustwo?
Posłowie zajmą się projektem ustawy o sprzedaży detalicznej produktów lokalnych. Nowe prawo może objąć supermarkety i dyskonty
O jakich kosmetykach marzą konsumenci i po który produkty z branży beauty będą sięgać w nadchodzącym roku? 20.10.2023 / 13:45
Bartosz Bobczyński, Deloitte Central Europe: Branża beauty bardziej odporna na kryzysy 20.10.2023 / 11:34
Rośnie odporność konsumentów na podwyżki cen. KLUCZOWE TRENDY NA RYNKU FMCG WEDŁUG NIELSENIQ 20.10.2023 / 08:40
Magda Głowacka Biedronka i Lidl również sprzedawały produkty od Team X. Mamy komentarz obu sieci po wybuchu afery Pandora Gate [TYLKO U NAS] 10.10.2023 / 18:07
Dino stawia na kosmetyki i chemię gospodarczą od jednego z polskich producentów. O jaką firmę chodzi? 07.10.2023 / 14:56
Ze sklepów w Szwecji najpierw znikną papierosy. Następnie przyjdzie czas na czekolady i chipsy
Politycy w Niemczech domagają się wprowadzenia... maksymalnej ceny kebabu. Co na to kanclerz?
Dino uruchamia nowe centrum dystrybucyjne. To już dziewiąty tego typu obiekt sieci supermarketów
Nabijała na kasie samoobsługowej awokado i banany jako jabłka. Grozi jej do ośmiu lat pozbawienia wolności... ale czy to faktycznie było oszustwo?
Posłowie zajmą się projektem ustawy o sprzedaży detalicznej produktów lokalnych. Nowe prawo może objąć supermarkety i dyskonty