POLECAMY: WEŹ UDZIAŁ W RETAIL TRENDS 2024 RAPORTY WOJNA CENOWA W HANDLU FMCG MARKI WŁASNE SYSTEM KAUCYJNY FRANCZYZAWHANDLU.PL
Artykuł sponsorowany Jak skutecznie wykorzystywać feedback od klientów do wzrostu przedsiębiorstwa? Oceny i opinie w Google Maps są bezcennym źródłem wiedzy o doświadczeniach klientów, które przedsiębiorstwa mogą wykorzystać do ulepszania swoich procesów i oferty, lepiej odpowiadając na oczekiwania konsumentów i zwiększając ich lojalność. Dla firm zorientowanych na klienta to kluczowy element strategii działania. W kontekście doświadczeń w lokalach stacjonarnych, wizytówki Google stanowią niezastąpione narzędzie, ponieważ to właśnie przez Google Maps wiele osób wyszukuje informacje o miejscach oraz dzieli się swoimi opiniami. Sieci handlowe, usługowe oraz małe lokalne przedsiębiorstwa otrzymują tutaj najwięcej feedbacku od swoich klientów, jednak wiele firm nadal nie wykorzystuje w pełni tego potencjału.
Artykuł sponsorowany Personalizacja w programach lojalnościowych: Praktyczne strategie od Appchance 30.04.2024 / 12:49
Artykuł sponsorowany Budowanie trwałych relacji B2B: Rola programów lojalnościowych 30.04.2024 / 12:11
Większość młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych. Co uważają za ich największą zaletę? 30.04.2024 / 10:15
Pokolenia Z i Alfa na zakupach. Zamiast smart shoppingu uprawiają smart spending [ANALIZA] 17.04.2024 / 12:52
Artykuł sponsorowany Odkrywanie potencjału aplikacji lojalnościowych: Innowacje na rynku technologicznym 17.04.2024 / 11:14
Rynek produktów premium nie tak odporny na zawirowania jak się wydawało? Konsumenci wolą tańsze produkty 16.04.2024 / 08:46
Sebastian Rennack Pojedynki na najtańsze koszyki trwają w całej Europie. Przykład Aldi pokazuje jednak, że ceny regularne wydają się tracić znaczenie [ANALIZA] 11.04.2024 / 11:06
Karty lojalnościowe Lidla i Biedronki zeskanowało w Delikatesach Centrum wielu klientów 10.04.2024 / 19:08
Wojna cenowa w polskim handlu przybiera na sile. Czas lojalności wobec marek to już przeszłość 08.04.2024 / 18:19
Klientki z Biedronki i Lidla spotykają się w... Delikatesach Centrum. Sieć supermarketów śmieje się z wojny między dyskontami i pozwala na skanowanie aplikacji konkurentów 07.04.2024 / 21:05
Polacy kochają promocje. W ciągu ostatniego roku wzięło w nich udział aż 80 proc. konsumentów 07.04.2024 / 09:00
Żabka tworzy superlogin powiązany z aplikacjami mobilnymi Żappka, Jush, Delio, Dietly i Maczfit 03.04.2024 / 17:22
Tesco przegrało z Lidlem w sądzie. Logo programu lojalnościowego Clubcard za bardzo kojarzyło się ze znakiem sieci dyskontów 20.03.2024 / 11:33
Sprawdź w jaki sposób Biedronka odebrała klientów Lidlowi. Jedna grupa klientów szczególnie nie była w stanie oprzeć się Biedronce 19.03.2024 / 14:39
Żabka rusza z nową promocją "Mniam duety". Jest kilka poziomów cenowych oferty dwusztukowej 19.03.2024 / 11:59
UOKiK analizuje działania Biedronki i Lidla. Chodzi o nieczytelne zasady promocji, a także smsy do klientów 15.03.2024 / 08:53
Tchibo poprawia program i aplikację TchiboCard. Jakie zmiany zostaną wprowadzone? Ilu użytkowników z nich korzysta? 27.02.2024 / 14:28
Biedronka podważa metodologię badania koszyka „Faktu”. Wyjaśnił się zeszłotygodniowy cud cenowy w dyskontach 26.02.2024 / 13:37
Sieć Delikatesy Centrum pochwaliła się rekordową liczbą użytkowników aplikacji Delikarta 14.02.2024 / 11:17
Biedronka znów docina Lidlowi. Zobacz, w jaki sposób odpowiedziała na konkurs konkurenta 13.02.2024 / 13:45
23.04. Delikatesy Centrum bardziej przejrzyste i nastawione na promocje. Oto, jak wygląda pierwszy sklep w nowym koncepcie [GALERIA]
22.04. Biedronka startuje z kolejną promocją. Przed majówką oferuje zniżki w określonych godzinach. Wracają też "piwa gratis"
24.04. Do Biedronki i Lidla wróciły piwne promocje, a do tego kiełbasa i przekąski. Majówka zapowiada się imprezowo
14:18 Auchan przejmuje sieć handlową w Portugalii. Detalista zainwestował 155 mln euro i ma zamiar wydać kolejne 100 mln
08:00 TOP10 tygodnia: system kaucyjny, podatek cukrowy, opłaty od marketplace’ów oraz Biedronka, Netto, Makro, Lidl
Koniec z paczkomatozą? Maszyny trzaskają, świecą i podglądają. Czy petycje przyczynią się do zmiany prawa budowlanego?
Musimy w większym stopniu wykorzystać to, czym dysponujemy - Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupa Eurocash [WYWIAD]
Delikatesy Centrum bardziej przejrzyste i nastawione na promocje. Oto, jak wygląda pierwszy sklep w nowym koncepcie [GALERIA]
Biedronka znów stara się przyciągnąć na weekendowe zakupy. Tym razem oferuje 50 zł rabatu od paragonu 26.01.2024 / 13:33
raport ey polska Wbrew pozorom stosunek jakości do ceny jest dopiero trzecim kryterium wyboru miejsca zakupów. Są dwie ważniejsze cechy detalisty 25.01.2024 / 14:59
raport capgemini Generatywna sztuczna inteligencja w służbie handlu. Pomaga zarówno konsumentom, jak i detalistom 24.01.2024 / 15:05
Sklepy jak przychodnie! Sieci handlowe powinny inwestować w placówki medyczne i diagnostyczne - radzą eksperci. To ważny trend! 24.01.2024 / 12:00
Aplikacja mobilna Nasza Stokrotka ma już 2 mln użytkowników. Co się podoba konsumentom i ekspertom? 15.01.2024 / 12:12
Ikea, Żabka, Media Ekspert a teraz Pyszne.pl. Kto jeszcze bojkotuje TV Republika? Jak wygląda czarna lista? 05.01.2024 / 12:57
Biedronka ma nową aplikację mobilną. Jak wygląda appka sieci dyskontów i co w niej zmieniono? 03.01.2024 / 14:36
Paczkomaty InPost w szpitalach. Firma Rafała Brzoski identyfikuje i wypełnia kolejne nisze rynkowe
Koniec z paczkomatozą? Maszyny trzaskają, świecą i podglądają. Czy petycje przyczynią się do zmiany prawa budowlanego?
Musimy w większym stopniu wykorzystać to, czym dysponujemy - Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupa Eurocash [WYWIAD]
Delikatesy Centrum bardziej przejrzyste i nastawione na promocje. Oto, jak wygląda pierwszy sklep w nowym koncepcie [GALERIA]
Rabat Detal ma już 3 tys. sklepów. Franczyzowa sieć podwoiła stan posiadania w pół dekady